کولکاویس

پنجره رو باز بذار شاید پریدم..

کولکاویس

پنجره رو باز بذار شاید پریدم..

ای جان جانان..

وقت هایی که توی اتوبان خلوت 5/5 صبح از یک سکوت سیاه ، رعد می شوی و روی فرمان می کوبی و داد میزنی لعنتی! لعنتی! لعنتی! تا آن لعنتی اشک بشود و با آهنگ ابی بریزد روی چروک مانتو ت..چروک شال سبزت..جویبار بشود از خط خنده ی کنار بینی ات. تا وقتی پلک که میزنی یک قطره همه ی راه را از گونه هایت پرواز کند تا روی پاهات و ابی همچنان بخواند همین امشب فقط..امشب فقط..بخواند ای جان جانان..

نظرات 7 + ارسال نظر
ابی سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:41 ب.ظ

ابی رو نباید فقط گوش داد ،
نمیدونم دقیقا باید چی کارش کرد ، ولی گوش دادن واسش خیلی کمه...

با کمال پوزش اگه حرف از سینما و موسیقی بیاد وسط من کلن قاطی میکنم اصلن منظور اصلی پست و نمیفهمم !
الانم با اجازت باید برم "عطر تو" رو گوش بدم...

آها..اوکی!

ساسان شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:04 ب.ظ

:)

ساسان یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:41 ق.ظ

:)

پری سا گوهری یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:22 ب.ظ http://baranzade.persianblog.ir/

تلخ... :(

گاهی کمی بیشتر آن حتی..

Pi شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:13 ق.ظ

:)

ساسان جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:26 ق.ظ

سلام رفیق
من چند تا کامنت گذاشته بودم، ولی نیست !!!!

پ ن: چشم هام دارن از حدقه میزنن بیرون، ولی خوابم نمیبره...

منم..خوابم نمیبره!خوابم نمیبره! خواب همدیگر مرا نمی برد..:(
پ ن: این سیستم جدید بلاگ اسکای برام غریبه! انگار تایید نظراتو نزده بودم..
خوشحالم که هستی رفیق قدیمی:)

ساسان سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 07:25 ق.ظ

اه اه اه...
چقدر مضحک،
اون کامنت اولی مال منه، ولی من اصلن نمیدونم چرا اسم کامنت گذار شده ابی !!!!!
احتمالا وقتی داشتم متن کامنت و مینوشتم اشتباهی تو قسمت "نام" تایپ کردم ! من اینقدرا هم آدم با مزه ای نیستم :|

ولی نظرم درباره صدای ابی همونه که گفتم :)

:))..منم ابی رودوست دارم :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد