کولکاویس

پنجره رو باز بذار شاید پریدم..

کولکاویس

پنجره رو باز بذار شاید پریدم..

متوسطان قرن

من عالی نیستم.حتی خوب هم نیستم.ولی بد هم نیستم. من متوسطم.زنی متوسط که عالی حرف نمی زند. ولی این حس دوست داشتن برایم عالیست. آنقدر عالی که عالی ترین متوسط دنیا را که می توانم برای تو بسرایم. یعنی نهایت عالی یک متوسط. برای تو که عالی ترین عالی های دنیا برایت تنها کمی از متوسط شاید بهترند. تو عالی هستی و من متوسط . گاهی همین متوسط بودن هم عالیست. بسیار بهتر از خوب نبودن. بد بودن. فاجعه بودن .نبودن. همین که من باشم و تو باشی و من فاجعه نباشم خودش عالیست.

نظرات 6 + ارسال نظر
ساسان دوشنبه 16 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 05:42 ق.ظ

به به...

کجایی رفیق؟

ساسان یکشنبه 22 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 01:06 ق.ظ

ساسان پنج‌شنبه 26 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 06:58 ق.ظ

سلام :|

ساسان یکشنبه 29 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 04:26 ق.ظ

کجایی ؟؟؟؟

ساسان پنج‌شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:33 ب.ظ

ساسان سه‌شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:15 ب.ظ

زنده م...خوبم مرسى دوست قدیمى من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد