کولکاویس

پنجره رو باز بذار شاید پریدم..

کولکاویس

پنجره رو باز بذار شاید پریدم..

من و این روزها

 باز امتحان دارم. باز درس می خوانم.باز وقت ندارم. باز نصف شب ها توی خواب از این دنده به آن دنده، در فاصله پشت و رو کردن خنکی بالشت بی اختیار درس دوره میکنم. باز من و آب نماهای کتابخانه ملی. من و کتاب ها و ماژیک های شبرنگ سبز و نارنجی و زرد. من و نقاشی های کنار کتاب. من و نسکافه داغ داغ. من و خوابالودگی یازده صبح. من و کلاغ ها و گربه های خوابزده. من و گلدان های صبورم. من و ماشین شلوغ و کثیف. من و کیسه های زباله یکهفته ای. من خانه ای که رنگ دارد، عشق دارد، تنهایی دارد و انتظار. من و تو و پرتقال و گلپر و لبخند. من و تو و صبح های شلوغ ترافیک همت. من و تو و این حال آرام. من و سکوت.

 من و آرامش.

 من و امید.



نظرات 14 + ارسال نظر
ضحی سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1392 ساعت 09:36 ق.ظ

می گن برای کلبه کوچیک کسایی که دوسشون داری چراغی آرزو کن. قطعا حوالی خونه تو هم روشن خواهد بود جیرجیرک میرزا جان من

من برای تو کلا خورشید رو آرزو می کنم ضحی من!

ساسان چهارشنبه 11 دی‌ماه سال 1392 ساعت 01:30 ق.ظ

سلام
این پستت پر از استرسه واسه من !
مث بعضی وقتا که یه صدایی، یه کوچه ای، یه بویی، یا همچین چیزایی، حال آدمو میریزه به هم، منم با این پستت همین جور میشم...

چه حس بدی گرفتی از این پستم پس..:(

ساسان یکشنبه 29 دی‌ماه سال 1392 ساعت 03:32 ق.ظ

چقدر خاطره و دلتنگی داره این دنیای آشغال، حس میکنم زندگی مث یه پوزخند گنده اس...

سلام
خوبی ؟ خوش میگذره ؟

یه پوزخند و گاهی یک از انگشتان دست!!! :)
خوش که نه...داره برف میاد...میگذره :)

مجرم جمعه 11 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 08:20 ب.ظ http://Ho3yn.ir

من و تو و صبح های شلوغ ترافیک..
یه لحظه چه حس قشنگی داد بهم این حرف، ولی حیف..
خودت خوبی؟

مجرم جان عزیز...هم خوب و هم نه...منم توی زمین و هوای اون حس های خوبم..نمی دونم هنوز بگم حیف یا نه..

ساسان چهارشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 05:53 ب.ظ

:)

ساسان عزیز :)

به همین سادگی چهارشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:05 ق.ظ http://kambizmahboobi.blogfa.com

من وتو پرتغال وگلپر ولبخند...
این قسمتش خیلی باحال بود قربان

بابا یه بار هم ما رو سرافراز کنید . بابا ما هم دل داریم...

اختیار دارید..اینجانب 16 اسفند طبق معمول یک امتحان عظیم الجثه دارم..گاهی میام اینجا یاد گذشته قدمی میزنم و میرم...سرفراز کردیدمارو..
خدمت میرسیم جناب محبوبی عزیز

هوار شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 02:19 ب.ظ http://www.havarr.blogfa.com

خستگیاتو بده من

:)

ساسان شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 06:05 ب.ظ

سلام عزیز، چطوری ؟
امتحانت خوب شد ؟

نمی دونممممممم! بد نشددددد! ولی نمی دونممممم! تموم شد فقطططط!

به همین سادگی دوشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 02:15 ب.ظ

ایشالا که امتحان ۱۶ اسفند رو با موفقیت به پایان رسونده باشید

مرسی! هنوز نمیدونم چه خواهد شد! مرسی از لطف شما

ساسان سه‌شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 01:29 ق.ظ

سلام رفیق
سال نو مبارک :)

ساسان شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 11:32 ب.ظ

:|

ساسان جمعه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 01:33 ق.ظ

من و امید

کجایی؟؟!!

مجرم چهارشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 12:02 ق.ظ http://Ho3yn.ir

نیستی چرا؟

ساسان چهارشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 02:52 ق.ظ

کجایی؟؟!!
این غیبت به اون امتحان ربطی داره آیا ؟؟!!

سلام دوست نازنین و قدیمی..هم آره و هم نه..زندگی مزخرف این روزا دیگه جای حرف نمیگذاره..:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد