کولکاویس

پنجره رو باز بذار شاید پریدم..

کولکاویس

پنجره رو باز بذار شاید پریدم..

هذیان عصر جمعه

من مطمئنم سیستم عصر جمعه توسط یک فرشته ی دپرس روانی عقده ای کد گذاری شده!! نه می شود درس خواند..نه می شود نوشت...نه می شود ورزش کرد ..نه حتی با آهنگ بلند طبقه بالایی رقصید!! فقط می شود دل به صدای قر و قر کولر قدیمی پشت پنجره دل سپرد و جلد کتاب های نخوانده ی توی کتابخانه را با ناخن آرام خراشید و فکر کرد..امتحان نخوانده ی یکشنبه را چه کنم ...و یک گور جد و آباد استادو من و درس و سواد نثار می کنی و به رخوت ابلهانه پناه می بری و منتظر می مانی شنبه ی نفرین شده ی کار و کار و کار برسد بلکه فرجی شود...همین! 

 

* دو فیلم در این دو روز دیدم..یکی دموکراسی در روز روشن و دیگری...بببخشید..روم به دیوار..گلاب به روی مبارک ؛ حرکت اول؛! آقا جان یعنی چه؟!!! پسر دایی ما بچگی کرد رفت فیلم را قرض کرد..ما هم خر شدیم گفتیم آخر شبه بذار ببینیم چه خبره! خدایا!! مردم نون ندارن بخورن قلمبه قلمبه پول میریزین تو حلق این ۴ تا مکش مرگ ما قر بریزن جلو دوربین؟!! والا پسرخاله ی ما که به شکل افتضاح و خنده ای آماتور پارکور کار می کند وضعش از این بروس لی زده ها بهتره! خداییش حس می کردم وقتی می گه لطفا سی دی دوم را بگذارید بغض شرم گلوشو گرفته بود!! من حتی نتونستم نیم ساعتشم تحمل کنم ولی چون جریان در منزل بود ...صداهای اسفناکشان می آمد.. مخصوصا وقتی پوریا پورسرخ عصبی میشود و تیک س هایش بالا می رود .

 

** آخییی! تخلیه شدم! من به همه ی عزیزان ضعف اعصابی قر درمانی را پیشنهاد می کنم! 

 

*** ضحی!!! اعصاب ندارم! خودتو نشون بده و محترمانه بگو عزیزم چه غلطی داری می کنی؟!!!

نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 7 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:33 ب.ظ http://title.blogsky.com

سلام وبلاگ جالبی داری . منتظر مطالب دیگر تو هستم

اگه حالشو داشتی به کلبه درویشی من هم سر بزن

title .blogsky.com

کوریون جمعه 7 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:49 ب.ظ http://chorion.blogsky.com/

حوالی خط سوم یا چهارم یک دونه دل اضافه گذاشتی،کار کار دل نیست ،کار حواس پرته ..درستش کن
تو این دو روزی که میگی ،لم معرکه ای ساخته نشد که بشه دید،همون قرتوکمرگرافی،خیلی هم ملس است
-
ضحی مرده ، از طرف منم بهش تسلیت بگو..

ضحی یکشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:51 ق.ظ

سلااااااااااام
قاط زدم یهو...طبق توصیه هات دارم از روش قر درمانی استفاده می کنم....و به این فکر می کنم که آدم بالاخره باید یه روزی بفهمه قراره چه غلطی با زندگیش بکنه

مینا(بهار نیلی) یکشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:21 ب.ظ http://baharenili.persianblog.ir

قرهای عصر جمعه ای تان مستدام...
فیلم ایرانی خیلی وقته که نیگا نمیکنم.تو هم اعصاب خودتو با این مزخرفات خرد نکن.سعی کن با همون آهنگ بلند همسایه بالایی برقصی.قول میدم وقتت کمتر تلف بشه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد