کولکاویس

پنجره رو باز بذار شاید پریدم..

کولکاویس

پنجره رو باز بذار شاید پریدم..

سلطان و شبان

کاش شبان من بودی...سلطان.

 

نمی دانم اگر براستی بدانم بدون من شاد ی و با دیگری خوشبخت  باز با همین شدت و قوت هرجا که بشود دم از آرزوی خوشبختیت بزنم!  و بخشش و بخوانم به سلامت رفیق..به سلامت!

 

آدمیزاد جانور غریبیست...  

 

 

*آمدیم ولایت.  آسمان سوراخ شده.

 

 

باران می آید...ب    ا     ر     ا      ن  .....  

 

* گفتند ادب از که آموختی؟ چشم دراند و تف غلیظی بر زمین انداخت و گفت شتر. 

نظرات 6 + ارسال نظر
کوریون پنج‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:49 ق.ظ http://chorion.blogsky.com/

گفتند ادب از که آموختی، گفت باران، که هرجا خواست شاشید و جملگی در آرزوش بودند!
-
بوخوودا! :))

تی جان ِ قوربان! :)))
تو خودشو مخسره کن! :))

یه عاشق پنج‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:47 ب.ظ

آره واقعا آدمیزاد عجیبه
اما اگه عشق واقعی باشه
هیچ وقت نمیشه نفرین کرد

اگه...کی میتونی بگه کِی عشقش واقیعه؟ گاهی آدم دلش می خواد خودخواه باشه. شاید اگه آدم تو موقعیتش قرار بگیره نتونه راحت قضاوت کننه..:)

هیچ وقت نفرین نمی شه کرد. بهترین لحظات زندگی رو آدم از روزهای عشقش داره . عشق واقعی و مولانایی چیزی نیست که توی زندگی می بینیم..عشق آدم به آدم خودخواهی های شیرینی داره.

sasan جمعه 29 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:05 ق.ظ

حرفی که زدی همیشه تو گلوم گیر کرده بود و نمیدونستم چه جوری میشه گفتش!
خلاصه که لذت بردم رفیق...

ای بابا! سلام...

قابلی نداشت!
علیک سلام!

یه عاشق پنج‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:45 ب.ظ

من هیچ وقت خود خواهی نکردم اما کاش اینکارومیکردم
کسی قدر گذشتو آدمو نمیدونه

کاش خودخواه بودی.
کاش من هم هنوز اینقدر خودخواه بودم که دنبالش می رفتم.

یه عاشق شنبه 7 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:11 ق.ظ

که بری برگردونیش؟
من که حاضر به همچین کاری نمیشم
به نظرم کسی که رفته دیگه رفته
میخوای بری منت کشی؟

نه! :)) شاعرم میگه اونی که رفته دیگه برنمی گرده! تجربه ای بود که تموم شد. بعد از این هر چی هست بزرگ شدنه!

یه عاشق پنج‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 03:39 ب.ظ

متنفرم از این تجربه های تلخ

سخت نگیر دوستم...پاک نمیشه. ولی می گذره. :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد