کولکاویس

پنجره رو باز بذار شاید پریدم..

کولکاویس

پنجره رو باز بذار شاید پریدم..

جییییز

باز در دیرهنگام شب نبودت.ستاره های بخت کف دستم خاموش میکنم. 

 

جیییززززسسس...

نظرات 5 + ارسال نظر
ehsan شنبه 5 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:19 ق.ظ http://www.ehsanmail.blogfa.com

سلام :

استفاده کردیم ///

از ستاره های بخت من؟!:دی

بهـ ـمن شنبه 5 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:01 ب.ظ

خاموش شدنشون صدا جیز میده ؟! برقی مگه خونت آباد ؟!

همون! شما در دیرهنگام شب نبودش ستاره بخت کف دستت خاموش نکردی که بدونی صدای جیییییییزس میده! بعله ! :دی

بهـ ـمن یکشنبه 6 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 06:11 ق.ظ

جا داره برای این جوابت ، چند بار سرمو بکوبم کف دستم ، خازنای ستاره های الکترونیکیم بترکن صدا جیززززز"س" بده !
-
بیا اینم شکلک استریپ شماره 2 :





.
.
.
.
.
.
.
.
راهنمای حل مسئله : صندلی های سینما !

:)))))) نکوب!! نزن خودتو!! باور کردم!! :)))

دارن سفید کیشلوفسکی میبینن؟!! :)))

کوریون یکشنبه 6 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 02:58 ب.ظ http://chorion.blogsky.com/

وبلاگ مورد نظر در سیستم بلاگ اسکای موجود نمی باشد.
-
یه بار دیگه لینکتُ اشتباه بذاری و سکته مون بدی، بدجور حالتُ میگیرم! : ))

واقعاا؟!!! من اینقدر تو وبلاگ تو دقت میکنیم که آخرش میشه ایین!! فوبیای لینک نذاشتن دارم!! :)))))
چشم! چشم! مخلصتم!حال منو نگیر!! :))

اختر دوشنبه 7 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:30 ب.ظ http://www.chitaaaa.blogfa.com

بخت ما کوره. یعنی فرقی نمی کنه ستاره باشه یا نه. خب آخه کوره

اختر عزیز..
کجایی؟:)
کور نیست..کم سو شده..باید بهش برق وصل کنن. جیزززززززز!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد