کولکاویس

پنجره رو باز بذار شاید پریدم..

کولکاویس

پنجره رو باز بذار شاید پریدم..

دلم میخواهد تا وقتی آسمان این رنگ است غر بزنم!دایورت کنید!

اوضاع فعلی دنیا جایی برای لبخندم نمی گذارد. 

اتوبوسی از روی دخترکی رد میشود. دخترک میمیرد. مسئله دایورت میشود به یک جایی از آناتومی آقایان مسئول.

یک عده کم خرد اوضاع آشفته ی امروز را با دهان گشادشان آشفته تر می کنند.

عده ای همین نزدیکی توی سرما میلرزند. 

عده ای دیگر گرسنه اند. 

عده ای دیگر تر زخم ها و کوفتگی های تازه شان را می شمارند. 

عده ای در حالی که به ریش همه ی ما میخندند یک چیزهایی را از اینجا میبرند آنجا!

عده ای هم این وسط علم و کتل محرم را چراغانی میکنند. 

و هزاران اتفاق احماقه ی تلخ دیگر که قابلیت دایورت شدن به هیچ کجا را ندارند.

بعد من نشسته ام از دلتنگی و تنهایی احمقانه ترم عر عر می کنم که دایورت شدنی ترین دایورتی دنیاست. 

 

* بیخیال! ولم کن!

 

نظرات 11 + ارسال نظر
جمع آوری صلوات برای ظهور سه‌شنبه 8 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 07:54 ب.ظ http://100salavat.blogfa.com/

طرح جمع آوری صلوات برای ظهور
برای خوشحالی امام زمان لطفا در این طرح شرکت کنید
حتی با یک صلوات

تعداد صلوات ها تا کنون:
706330

دیوانه! دیوانه !!!!!دیوانه!!!!!!!!!!!!!!!

جمع آوری صلوات برای ظهور سه‌شنبه 8 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 07:54 ب.ظ http://100salavat.blogfa.com/

طرح جمع آوری صلوات برای ظهور
برای خوشحالی امام زمان لطفا در این طرح شرکت کنید
حتی با یک صلوات

تعداد صلوات ها تا کنون:
706330

اینجا چی کار میکنی؟!! بدو بروبچ پرچمو دارن میکشن پایین! بدو عمو عقب نمونی!!!!!

بهـ ـمن سه‌شنبه 8 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:55 ب.ظ

طرح جمع آوری صلوات برای ظهور راه انداختی ؟ بخندم بهت ؟! ها ؟! (((:
جمله ی آخرو خیلی دوسش داشتم :دی ((((:

بهمن جان جو نده! میزنم شل و پلش میکنم از رو دیوار پرتش میکنم زمینا!! :))))

قربان شما بهمن خان شبگرد!

کوریون چهارشنبه 9 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 03:59 ق.ظ http://chorion.blogsky.com/

عده ای دیگر صلوات می فرستند ..
یه بلندگو هست مال هیئت بغلی مون، درست رو به پنجرۀ اتاق من، هی وامصیبتا میگه از این گوش، هی با اون گوش می شنوم پری پریا، گل پریا، زیر بارونا بوسه زدنا ..
خلاصه الان اختلال دوقطبی دارم بدجور! :))

از ورامین تا مترو جوانمرد قصاب سوار یه ماشین شدم فقط میگفت حُ سن حُ سن حُ سن ح ُسن ح ُسن! بعد من تو گوشم پیت بال و مارک آنتونی میخوند! :)) رین اور می!!!! :)))

البته این ماه واسه من ماه غریبیه..از اون نظر!! :))

بهـ ـمن چهارشنبه 9 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:18 ق.ظ

وِلُم کـــــــــن کاکوم :دی

عـــــــــــاصی مون کـــــــــــٍردن عامو!

بهـ ـمن چهارشنبه 9 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:19 ق.ظ

این نظر بالایی رو برات گذاشتم که با یه تیر دو نشون بزنم ، روز و تاریخ صحیحو بهم بگه ((: تا این حد یعنی

همون اولیشم به همین قصد بود احتمالا!!! :)))
تا این حد!!! :))

The Count چهارشنبه 9 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 02:12 ب.ظ http://count.blogfa.com

والله!
بیــــــــــــــخیال!

والله!!

بهـ ـمن پنج‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 07:18 ق.ظ


vagrant جمعه 11 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:19 ق.ظ http://www.vagrant.blogsky.com

این کامنت دونی خودش یه پت دیگه س !
عرعرت رو نت !
بیخیال ! ولش کن !

نفهمیدم راستش!! :دی! آخر شبه احتمالا مغزم داره شات داون میکنه! :))

ساسان جمعه 11 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 06:57 ب.ظ

چقد وقته من اینجا نیومدم! نج نج نج نج...


من همین الان امار گرفتم :
تعداد صلوات ها تا کنون : 709644

به به! سلام!
تعداد صلوات ها به حد نصاب رسید.
آقا در حال ظهور میباشند.
لودینگ پلیز ویت!

خانم گاف ... جمعه 11 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:11 ب.ظ http://g-lareh.blogfa.com


.
.
.
هوووووم !

اوهوووم..
لینکت باز نشد..:(

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد